سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" شیزوفرنی "


مگر فرقی می کند که چه برایش بنویسم ؟!
وقتی فکر می کنم ارزشی ندارد برایش نامه هایم !
وقتی می بینم جواب دارند با تامل سلام هایم !
وقتی می شنوم هیچ را در جواب سوال هایم !

نه ...

هیچ فرقی نمی کند چه بگویم ...
هیچ فرقی نمی کند نگاهم را چگونه تحویلش دهم ...
هیچ فرقی نمی کند کدام شخصیتم جلویش نمایش دهد ...
هیچ فرقی نمی کند ...

هیچ فرقی نمی کند ، شده است زمزمه تنهایی هایم .

وقتی هیج فرقی نمی کند چه بنویسم ‏؛
وقتی ته کشیده است جوهر خود نویسم ؛ نامه ام را سفید به صندوق می اندازم ...

به تازگی دوست نداشتن را بیشتر از دوست داشتن ، دوست دارم ....



نویسنده: یکی از چند شخصیتم ! | حرف های دیگران غیر از خودم ( )


  •    RSS 
  •    Atom 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 23706
    بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز : 2
  •   مطالب بایگانی شده


  •   درباره من

  • یکی از چند شخصیتم !
    خوشگل‏ ، زشت ، بد اخلاق ، خوش اخلاق ، عصبانی ،‏خونسرد ، باحال ، اعصاب خورد کن ، مایه دار ، گدا گشنه ، شجاع ،‏ بی وجود ، مسلمون ،‏ یکتا پرست ...

  •   لوگوی وبلاگ من


  •  لینک دوستان من